neděle 4. prosince 2016

Nebylo to jen tak...

Konečně se mi povedlo dodělat advetní kalendáře pro děti. V pátek večer jsme s Honzou lepili vystřižená čísla na papírové pytlíčky, já potom usnula s dětmi, probudila se o půlnoci a do půl třetí pytlíčky plnila, sešívala sešívačkou (jako na potvoru došly náplně), děrovala děrovačkou (přes ty spony ze sešívačky jsem se nemohla děrovačkou dostat na správné místo, tak jsem musela secvaklé pytlíky znovu odsponkovávat), vázala na bavlnku z Aniččiny sady dětského vyšívání, abych zjistila, že když je všechny navážu tak, aby byla vidět jednotlivá čísla, nevystačí mi bavlnka a ještě ke všemu je nebudu moct pověsit na garnýž a spustit k zemi, jak jsem měla původně v plánu, protože zem bude prostě moc blízko (upřímně řečeno, na tu řadu pytlíků by náš obývák nestačil ani na šířku, ani na délku :-)). Tak jsem nakonec vzala krabice od dětských bot a pytlíky vyskládala hezky do řady za sebe. 
A děti konečně 3.prosince mohly začít s plundrováním adventního kalendáře :-)

Čísel jsem si vytiskla trochu víc, než bylo potřeba, ale Anička je teď postupně vystřihuje a používá jako penízky :-)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat