středa 2. listopadu 2016

Designblok Art House Lapidárium

Já vím, že Designbloku teď bylo všude plno a že už každému leze krkem. Ale já se na něj dostala po dvou letech (loni zvítězily choroby) a moc jsem si to užila. A kupodivu nejvíc Lapidárium, na které mi nezbývalo moc času. Ty kontrasty starého a nového umění mě dostaly :-)
Tak se podělím o pár fotek...

Maxim Velčovský si pro Lasvit pohrál s tématem kostnice

Prostory Lapidária jsou působivé samy o sobě

Rony Plesl a jeho variace na čínské porcelánové vázy

Doplněné o plastové výlisky Transformerů

Eva Eisler

Ještě jednou Maxim - obklopen sochami z Karlova mostu

Kateřina Plamitzerová - alespoň myslím

Studio chmara.rosinke

Jejich lavičku bych brala na zahradu :-)

 

1 komentář:

  1. Tyhle akce jsou super. Taky tam rád chodím. Slouží mi to jako inspirace, ale taky prostě jako kulturní zážitek. Ale jako třeba jednou jsem tam viděl fajn způsob, jak využít třeba zbylé keramické obklady z koupelny. Prostě taková fajn designovka, taková mozaika, která by moc dobře vypadala třeba někde v moderní pergole nebo zahradním altánu. :)

    OdpovědětVymazat