pondělí 21. ledna 2019

2019

"Děti, co byste si přály do roku 2019?" byla jsem na Nový rok zvědavá.
"Spidermanovej oblek!" vypálí okamžitě Honzík.
"Aby rekonstrukce probíhala v klidu," motá se mi do rozhovoru s dětmi Honza.
"Já si to musím rozmyslet," nemůže si vybrat Anička.
"A spidermanovský rukavice, co střílej pavučiny. A pak ještě ty boty, abych mohl lézt po baráku."
"Možná kočku. Nebo koně."
"Já jsem nevěděl, že si toho můžu přát víc," cítí se Honza podvedej.
"Tati, já budu Spiderman a ty budeš Ironman. To je jeho táta, víš? A budeš mě trénovat a až budou policajti potřebovat pomoc, tak zachráníme nějaký lidi ve městě. Ten oblek si klidně můžeme i vyrobit, viď?"
"Nebo radši ne, to by vás stálo moc peněz," je Anička šetřivá. "A tatínek se bojí koní."
"Tati, mám dělat kliky?" 

To jsem se toho zase dozvěděla. Ještěže Mikešek zatím nemluví :-)

Moji dva mudrci a nemluvňátko :-)

 

Žádné komentáře:

Okomentovat