čtvrtek 29. října 2015

Myšičky

Včera jsme se krásně zabavili. Na blogu Z lesa jsme si stáhli a vytiskli myšky, děti vybarvovaly, natřeli jsme pytel lepidlem a sypali koření. A teď máme na lednici voňavé výkresy :-) A na příště výborný zdroj nápadů na společné tvoření...
 



6 komentářů:

  1. Tak abys věděla- jestli mě můj přítel dnes, po návratu z práce zabije- je to tvoje vina. Bude tu do hodiny a kolem mě se vrší nádobí, práce stojí, nic není hotový... Ale zato jsem přečetla CELÝ !!! tvůj blog, od začátku do konce.
    Chtěla jsem napsat- jen víc takových blogů, ale raději ne. To bych se tady utopila ve špíně. A to nemluvím o bolavé...ehm......bolavých bedrech a tím, co je pod nimi. Budu si muset vylepšit sezení u počítače.
    Moc dobře se tvoje povídání čte. Jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jseš strašně zlatá. Zatím jsem neměla tak krásný ohlas od někoho neznámého. Moc děkuju.
      Doufám, že to dobře dopadlo a ještě žiješ :-) A že se budeme potkávat tady u mě a taky u tebe.
      Až děti usnou, půjdu pro změnu na návštěvu já...

      Vymazat
    2. Přežila jsem, dokážu si zakmitat,když je potřeba. Nakonec bylo uklizeno i navařeno. Ale bylo to jen taktak! :-D
      P.S. Směla bych prosbičku? Mohla by jsi změnit typ písma u komentářů? Strašně špatně se mi čte, nasazuju a sundávám brejle a stejně slabikuju jako prvňáček.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  2. Nechápu, proč se můj komentář objevuje pokaždé 2x....píšu to jen jednou. Určitě!

    OdpovědětVymazat
  3. A jé je. My máme taky myšičky. Ale ve sklepě. Bohužel. To bude tou vlhkostí. No, takže ještě mi tu snad zbyla krémová injektáž zdiva, abych ten sklep na zimu alespoň trochu odvlhčil a myši odtamtud dostal. Fakt to tam nechceme mít, to je jasné. Zvlášť, když má manželka panickou hrůzu z hlodavců. To si ji přeci nemůžu vzít na triko. Hihi. :)

    OdpovědětVymazat