pondělí 11. května 2015

Mickey Mouse

O víkendu jsme vzpomínali na poslední narozeninovou oslavu dětí. Anička s Honzíkem mají tu smůlu, že se oba narodili v listopadu v rozmezí 19 dnů. Takže oboje narozeniny sfoukneme jednou oslavou.
Minulý listopad jsme jako téma zvolili Mickeyho, protože se dětem v televizi strašně líbil Mickeyho klubík. Jsem zvědavá, co to bude letos...
Pinterest jako nekonečný zdroj inspirace mi opět nabídl spoustu tipů a už jsme vyráběli.






































Nejvíc se mi asi líbily obrysy myšákovy hlavy s naznačenými kalhotami a knoflíky, které jsme použili jako cedulky s názvy pokrmů.
A tento víkend jsem je s Aničkou vyrobila znovu. Anička obkreslovala, já to potom obkreslila znovu, vystřihla a společně jsme lepili.





























A Anička ještě mezitím stihla namalovat obrázek a vystřihnout si ho. Teď nám visí na ledničce :-)  

Žádné komentáře:

Okomentovat