pátek 12. února 2016

Karlovy Vary

Vary jsem dostala od Ježíška. A moc se mi líbily.
Je to město procházek podél říčky Teplé.
 


 
Město vil. Obrovských. Honosných.
 
Becherova vila ještě nebyla otevřená
 
Město kamzíka.
 
 
Město vyhlídek.
 
 
Město soch. Potkáte se tu s Masarykem, Goethem, Petrem Velikým, Marxem, Smetanou, Schillerem, Mickiewiczem, Karlem IV. a možná ještě s někým.
 
Člověk by skoro řekl, že město bylo pojmenované podle Karla Marxe.

Karel IV. se krčí zarostlý v křoví...
 
Město různých kostelů.
 

 
Město Grandhotelu Pupp.
 
 
Město kýče.
 
 
Město, kde jsem si krásně odpočinula.
 
 
Děkuji, Ježíšku :-)

1 komentář:

  1. Karlovy Vary jsou nádherné, nikdy jsem zde nebyla ale na fotkách či v televizi se mi město vždycky líbilo. Bohužel od nás hodně daleko.

    OdpovědětVymazat