úterý 19. listopadu 2019

Ve škole jako doma, potřetí a naposledy

Po pondělku a úterku se Honza zapřisáhl, že ho do školy už nikdo nedostane. Nicméně blížily se třídní schůzky. A jak jsme díky Aničce zjistili, měly být o týden dřív, než jsme si mysleli a než jsem měla napsáno v kalendáři. Měly být už ve čtvrtek. 
Bakalář, teda aplikace pro informování rodičů, která u nás skoro úplně nahrazuje žákajdu, a dozvídáme se z ní známky, úkoly, suplování, naplánované akce a hlavně nám přes ní učitelky a ředitel posílají zprávy, třeba o třídních schůzkách, tak tahle aplikace nám už od neděle nefungovala ani na mobilu, ani na počítači. 
Důvěřovali jsme tedy dceři. A ještě nám to potvrdila zpráva v žákovské u Honzíka, jestli můžeme na třídní schůzku dorazit už ve dvě. Se čtvrtečním datem.
Na schůzky jsem chtěla jít já, protože Honza se minule sice pobavil, ale školu tento týden nechtěl už ani vidět. Ale protože Mikešovi se klubou stoličky a chudák celej den kňourá a je na mě nalepenej, rozhodl se tatínek, že než uklidňovat vřískající nemluvně, radši si půjde poslechnout, co ve škole vyvádí Honzík.
"Zavolej tam, jestli ty třídní schůzky fakt jsou," zaúkoloval mě.
"Nebudu volat do školy, jestli jsou třídní schůzky. Kdyby jim tam kvůli tomu volali všichni rodiče, tak se z toho zblázněj."
Muž odešel, za 5 minut telefonát.
"Má to bejt u Honzíka ve třídě?"
"Jasně, kde by to jinde mělo bejt?" 
"Třeba někde u učitelky v kabinetu, když jsme objednaný na určitej čas. Ve třídě je totiž zamčeno."
"Zamčeno? A u Áni?"
"Počkej, dojdu to zkusit. Taky zamčeno."
"A jak ses dostal dovnitř."
"Zazvonil jsem a pustili mě. Jsem tady už docela známej..."
"Tak jdi do přízemí, k sekretářce nebo do ředitelny, a zeptej se jich, kdy jsou ty třídní schůzky. A rovnou jim vynadej, že už tejden nejde Bakalář a že si to nemůžeme sami zjistit."
"To je výborný! Nakonec jdu vynadat řediteli," rozčiloval se Honza ještě, když mi to v půlce věty zavěsil.
"Děti, ukliďte tady ty hračky. Tatínek se za chvilku vrátí a bude vytočenej."
A taky byl. "Třídní schůzky jsou až příští týden. Já ti říkal, ať tam zavoláš. Anička to popletla. Ředitel ještě volal třídní učitelce a vynadal jí, že píše zavádějící zprávy do žákovský a že jsem kvůli tomu vážil cestu. Nám doporučil zavolat Vondráčkovi, jak od něj máme internet, že něco přenastavoval na Bakaláři a teď to někde nejde spustit. Tak ať nám poradí, co si máme změnit v nastavení počítače a telefonu."
"No vidíš, aspoň něco ses dozvěděl," chtěla jsem ho povzbudit. "A navíc, teď už tě v tý škole zná opravdu každej, i ředitel. Příště ani nebudeš muset zvonit."

Honza se minulý týden vrátil na základku. Několikrát...



 

3 komentáře:

  1. Hezky jsem se pobavila, manžel si užil :D Krásný den.

    OdpovědětVymazat
  2. s Benjaminem bylo naprosto skvělé pracovat. byl velmi jasný, důkladný a trpělivý, když prováděl mou ženu a mě procesem půjčky. byl také velmi aktuální a tvrdě pracoval, aby se ujistil, že je vše připraveno jít před uzavřením půjčky. pan benjamin je úvěrový úředník spolupracující se skupinou investorů, kteří nám pomáhají získat prostředky na nákup našeho nového domu, můžete ho kontaktovat, pokud chcete získat půjčku za dostupnou nízkou sazbu 2 rio e-mailem. 247officedept@gmail.com nebo whatsapp chat: + 1-989-394-3740

    OdpovědětVymazat
  3. No my teď doma u mladého řešíme testy na přijímačky Cermat a fakt doufám, že to už bude brzy za námi. Nedovedu si představit, že spolu takhle bojujeme třeba do února, nebo kdy ty přijímačky vlastně jsou. No, nevím. Lomcuje s ním puberta, tak to není žádná růžová zahrada. :D

    OdpovědětVymazat