pondělí 7. března 2016

Větvičky

Musím přiznat, že už se doma po tom týdnu nudíme. Hračky jsou okoukané, lego a dřevěné kostky stokrát postavené a zase rozbořené, v televizi nic nedávají, knížky vydrží děti prohlížet zatím jen chvilku, omalovánky zaberou tak na dvacet minut. Dnes mělo největší úspěch kutálení balónu, které ale postupně nabíralo na obrátkách, přešlo v házení, v kopání a skončilo kašlem obou malých hráčů... Těšíme se už do školky :-)
Ale předevčírem, když dosáhla nuda vrcholu, jsem vyběhla na zahrádku a vrátila se domů s náručí různých větviček. A Anička aranžovala. Po dvou dnech už vyhání malé zelené lístky zlatý déšť. A kousek jara jsme si tím přinesli domů. Včera jsme zaseli řeřichu, aby byly i nějaké vitamínky, ještě jsme s Aničkou stihly z ruličky od toaletního papíru a plsti vytvořit velikonočního zajíčka a dnes se chystáme na tisknutí bramborovými tiskátky. Většina těchto aktivit sice víc zabaví mě, ale já se klidně obětuju :-D
 



1 komentář:

  1. Taky mám ve dvou vázách větvičky. Z jedné mi vykvetl malinkatý šeřík- ale vůbec nevoní.Na další květy čekám a zatím barvím dřevěný přívěsky,který budu věšet na větvičky.

    OdpovědětVymazat