neděle 8. května 2016

Na skok na Design Weeku

Po delší době se mi podařilo ukrást si jeden den jen pro sebe. Potřebovala jsem vypnout mód pohotovosti, který s dvěma malými dětmi jinak jede dvacet čtyři hodin denně, moc nemluvit, nemuset nic poslouchat, jen se dívat a kochat. A protože v Praze není o vizuální vjemy nouze, jela jsem nasytit své oči právě tam.
Původní záměr byl projít si pořádně Design Week a pak zamířit na den otevřených dveří do Černínského paláce. No, otočila jsem pořadí a na Design Week mi pak zbyla už jen půlhodinka času. Stihly jsme se sorellou tři patra a potom nás obavy, že nestihneme autobus zpět na sever, vyhnaly z Kafkova domu ven. Škoda. Třeba příští rok nebude tak hezky a já se z procházek po Pražském hradu utrhnu dřív :-)
 
Filmové (nebo možná knižní) plakáty trochu jinak
 
Provazošperky

Vymazlené kartáče

Uvízlá váza

A její zdobnější kolegyně

Všude se o ní píše - Lípa


Dřevěné mísy i s ukázkou výroby a možností očichání pilin :-)

Origami šperky

Nekoupila jsem si nic, ale kdybych se měla rozhodnout pro jedinou věc, vyberu si jednu z těchto misek
 




Žádné komentáře:

Okomentovat