čtvrtek 12. května 2016

Detail z ložnice

Naše ložnice už díkybohu začíná vypadat jako normální pokoj. Dojem kazí jen ještě pořád nedořešená podlaha a staré nátěry na oknech a balkonových dveřích. A prázdné stěny, ale to je maličkost :-)
Největší radost mi asi dělá lustr. Já vím, že není v ložnici tím nejdůležitějším, ale pokaždé, když jdu nahoru po schodech a dveře jsou otevřené, je lustr to první, co z ložnice vidím. Krásně se vyjímá na šedé roletce, která částečně stíní nedodělané balkonové dveře, a spolu s povlečením, přehozem a polštářky naše království zútulňuje. A nejlepší na něm je, že jsme si ho vybrali oba - já si na něj tajně myslela, ale neodvážila jsem se ho v obchodě navrhnout v domnění, že Honzovi bude připadat moc "dámskej". Navrhla jsem proto střídmější stínidlo, ale Honza zamířil neomylně k tomu našemu a povídá: "Co kdybychom si vzali tenhle?"
Někdy s muži ani nemusíte manipulovat, aby dělali vše podle vašich představ :-)
 
Stínidlo Hemsta

Pokaždé, když ho vidím ze schodů, se spokojeně usmívám :-)

Škoda, že nemáme dotažené ty dveře...



3 komentáře:

  1. Krásnej lustr. Ikea? Jo, je to takové něžné, dámské. Ale to k ložnici pasuje...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Ikea. Máme ho asi měsíc a pořád se na něj ze schodů směju :-)

      Vymazat
  2. Je krasny. Mam ho aspon na lampicce. A da se prat.

    OdpovědětVymazat