pondělí 7. listopadu 2016

DIY: Vánoční balicí papír

O víkendu bylo ošklivo. A udržet ty naše dva raubíře v klidu, když je nechceme celé dva dny nechat sedět před televizí, dá dost zabrat. Proběhlo skoro všechno. Puzzle, lego, kreslení, modelína, magnetická skládačka, karty (Anička se naučila Prší a potom chtěla s každým hrát). Nakonec jsme jeli i na kolech asi pětikilometrovou trasu. Zmokli jsme hezky a parádní na tom bylo, že Anička nechtěla moc jet z kopce, takže kolo vedla, a Honzíkovi to zas nešlo do kopce, takže jsme se dospělí v nošení jeho odstrkovadla střídali. Každopádně rychlost v obou případech byla velmi malá :-)
Když už jsme doma nevěděli coby, vzpomněla jsem si na jednu fotku z Pinterestu, kde pomocí tiskátka z brambory vytvořili moc hezký vánoční balicí papír. Připravila jsem brambory, dětem tempery a papíry, předem se smířila se skrvnami na stole, židlích, parapetu, oblečení i podlaze a začali jsme natírat brambory a tisknout. Ukázala jsem jim, jak to asi myslím, děti to pojaly po svém a vznikla originální umělecká dílka. Vánoční papír ale rozhodně ne :-)

Inspiraci jsem našla na této fotce

Tady jsem dětem nastínila svou představu

Honzík se toho zhostil velmi....abstraktně
 
Anička zase konkrétně. A ještě připsala věnování :-)

3 komentáře:

  1. NO to je nápad ;) doma mám ruly klasického obyčejného papíru a tohle je skvělý nápad ho personifikovat ;)

    Kačka ze SISTERSHOODS

    OdpovědětVymazat
  2. Ten konečnej výsledek je perfektní :D Já jsem loni koupila v Ikee obyčejnej hnědej balicí papír a stromečky na něj kreslila. Tenhle nápad s bramborou vypadá ale mnohem líp, akorát nevím, jestli by to přítel jako velmi milovník brambor schválil :))

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám letos v plánu použít přírodní balicí papír, doplněný o něco vlastního :-)

    OdpovědětVymazat