čtvrtek 9. února 2017

Okno plné hyacintů

Jaro je zatím v nedohlednu, tak si ho simulujeme aspoň doma. Asi před 3-4 týdny jsem koupila dva hyacinty, pak jsem si říkala, že by jim bylo na okně smutno a přikoupila další tři a k tomu narcisky a poctivě jsem zalévala a už kvetou. A voní! V tom počtu možná až moc, ale naposledy nám tu vonělo jehličí, teď konečně kytičky :-)
A abych si to jaro na okně co nejvíc užila, rozhodly se děti, že budou marodit. Od neděle Honzík, v pondělí se přidala Anička a když jsem si začala pochvalovat, že jsme na tom s Honzou s imunitou dobře, zradil mě krk a teplota vylétla nad 38°... 
Doufám, že je to poslední zimní chřipka a pak už konečně přijde to jaro - se sluníčkem a bez bacilů :-)

Hyacinty jsou v široké barevné škále

My máme fialové, začínají kvést růžové a bílý. Narcisky je nenápadně doplňují.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat