úterý 14. srpna 2018

Máme doma Mikuláše

Narodil se 2.8. v 18:12. Líbí se mi, jakej má smysl pro symetrii čísel. Budeme si v tom rozumět :-)
Byl velkej (4,135 kg), ale díky žloutence hodně spal a málo jedl a během 4 dnů půl kila zhubl. Jenom škoda, že to nezhubl ještě před porodem. Asi bych ho to odpoledne tolik neproklínala... Já jsem během pobytu v porodnici zhubla 11 kg. Můžu říct, že jako způsob shazování váhy je porod dost protivnej. A že do plavek to teda fakt nestačí. Hlavně břicho mám pořád vytahané. Prý se po třetím dítěti vrací do normálu pomalu. No a já bych potřebovala, aby se vrátilo o dost víc, než do normálu.
Synáček měl kromě nadprůměrné váhy i nadprůměrně hodně vlasů. Naše další vlasatý miminko. Plešatý neumíme. Jako bonus je i dost chlupatej. Na nožičkách, na zádech a ramínkách, na čele. Stejně vypadala Anička. V porodnici jí říkali mončičák :-)
No a to jméno. Ptali jsme se dětí, když jsme se dozvěděli, že čekáme dalšího chlapečka, jak by chtěly, aby se bráška jmenoval. Padaly různé návrhy. Honzíkovi se rozzářily očička a řekl, že chce za bráchu Ježíška, aby mu nosil dárky. To jsme mu vysvětlili, že nejde. Že Ježíšek se nikdo jmenovat nemůže. Že by se jedině mohl jmenovat Mikuláš. Ten taky nosí dárky.
Jméno bylo v okolí přijato dost rozpačitě, většinou si příbuzní a kamarádi mysleli, že si děláme srandu. A taky jsme si ji ze začátku dělali. Ale postupně jsme si zvykli a Mikulášovi už jeho jméno zůstalo. A od včerejška je to oficiální. Na rodném listu je Mikuláš :-)

Spokojený Mikulka v košíku u babičky a dědy

Zřejmě bude mít horní předkus. Nebo si rád cucá spodní ret :-)
V porodnici patřil mezi největší fešáky mezi novorozenci...
 

9 komentářů:

  1. Tak hurá! Gratuluji! Nakonec po termínu? Já doufala, že třetí děti se rodí dřív, mě už to neba :D

    A porod určitě úplná pohodička, že?

    Btw, to jméno je skvělé!!! Možná máme stejné ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si taky myslela, že to bude dřív a rychle. Ale musím říct, že samotnej porod byl rychlej - asi na 4 kontrakce miminko vytlačeno. Už jsem věděla jak :-)
      Tak držím palce a jsem zvědavá, jak to u vás dopadne.

      Vymazat
  2. Jee ten je roztomiloučky ! Krásné jméno má ♥ Přeji mnoho zdravíčka :)

    All About Candys Life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme. Potřebujeme zdravíčko a spaníčko, tak snad to klapne :-)

      Vymazat
  3. páni ten je vlasatý. my budeme mít v neděli 8 týdnů mám ale holčičku
    V3ronika life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to gratuluju. Je to jedno - chlapeček nebo holčička - hlavně když spinká :-)

      Vymazat
  4. Boží, je úžásný, hodně zdraví přejí celé rodince a ať vám ve zdraví roste a dělá samou radost :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ivanko,
    velikánská gratulace !
    A Mikuláš, proč ne v létě ?!
    Je to kluk nádherný, okatý a vlasatý !
    Přeji oběma hodně zdraví a lásky !

    OdpovědětVymazat