pondělí 2. března 2015

Dětský pokojíček

Vymyslet dětský pokoj pro dva lumpíky může být oříšek. Obzvlášť když jeden lumpík je princezna a druhý pirát.
Nechtěli jsme sklouznout k nějaké univerzální žlutozelené barevnosti. Víme, že Anička má ráda růžovou, ale Honzík je i tak dost obklopen ženským světem, proto jsme zvolili jako hlavní barvu modrou.
Barvy jsem si představovala asi takové, nakonec se ale trochu liší.






































Viděla jsem někde na internetu krásný pokojíček s malovanými opičkami. Moc se mi ten motiv líbil a chtěla jsem ho u našich dětí použít. Ale zkoušela jsem ty opice nakreslit a zjistila jsem, že by zdem bez mých kreseb asi bylo líp :-)
Takže jsem začala hledat jednodušší zvířátka a skončila jsem u ptáčků.
Opět skvěle posloužil Pinterest a propracovala jsem se k jednoduchým tvarům, na které jsem si už troufala.







































Výsledek se nakonec poměrně liší, protože jsem našla vtipnější ptáčky ve velikonočních dekoracích na Bonami.cz, ale tento polštář mě posunul k myšlence, že bych ty ptáčky mohla vyrobit plstěné a na zeď je potom jen nalepit. Až se dětem okoukají, sundáme je a vyměníme za něco jiného...

Žádné komentáře:

Okomentovat