pondělí 21. září 2015

Podzimní výzdoba bez dýní

Ohlížím se po podzimní dekoraci před vchodové dveře. Tam by to sice "chtělo celý přelakovat" (cituji pana Sováka v Chalupářích, když si prohlíží chalupu a málem mu v ruce zůstane celé zábradlí od schodů na půdu :-)), ale říkala jsem si, že pozornost příchozích raději upoutám dekorací než zkoumáním nedostatků. A začala jsem hledat inspiraci. 
Ale narazila jsem. Skoro ve všech případech dekoraci tvoří dýně a chryzantémy. Vypadá to většinou krásně podzimně, ale za chvíli jich bude všude tolik, že by mi ještě u vlastních dveří lezly krkem...
Hledala jsem dál a nakonec i našla jednoduché dekorace, kde o dýně ani listopádky člověk nezavadí. Podzimní atmosféru stejně dobře navodí plédy a naštípané dříví. A když je vše ještě nedbale posypáno spadaným listím, nemá to chybu  :-).

Dýně, kam se podíváš

Nejčastější podzimní dvojkombinace
Dýně v umírněnější černobílé variantě
Obrázek, přes který jsem se proklikala k trochu jinému podzimu

Bohužel nám chybí výhled na jezero

A ani lopatkou paroží losa nebo daňka nedisponujeme

Ale stačí málo a atmosféra podzimu je tu

Třeba hora dek a plédů v podzimních barvách

A nebo jen to listí :-)

2 komentáře: