pátek 2. října 2015

Zaměstnanec měsíce

Jsem v práci necelých pět týdnů a už aspiruji na titul zaměstnanec měsíce. Odchodila jsem si poctivě první dva týdny a potom jsem musela zůstat doma s nemocnými dětmi. Nevydržely chudinky nápor školkových bacilů a sklátil je strašný kašel s rýmou. Rázem jsem se octla zpátky na mateřské.
Moje dospělácká imunita ale nebyla na dětské nachlazení připravená. Kašel s rýmou se zaradovaly, že budou mít nového hostitele, a vrhly se na mě plnou silou. Děti byly už třetí den skoro bez příznaků, běhaly po baráku, hádaly se, praly se a já se mezi nimi ploužila jak přízrak. Mohla jsem si plíce vykašlat.
Po devíti dnech na ošetřovačce jsem se konečně vrátila nedoléčená zpátky do práce a začala si připisovat nové úspěchy v kanceláři. Nakazila jsem zdárně minimálně dvě kolegyně, odpracovala asi týden a už zase lítám po doktorech.
No, nezasloužila bych si toho zaměstnance měsíce? Škoda, že naše firma tento titul neuděluje... 

Žádné komentáře:

Okomentovat