pondělí 28. prosince 2015

Co si myslí Ježíšek

Ježíšek byl letos velkorysý. Většinu dárků vybíral sám, podle toho, jak mě zná, některé dárky dopředu vysondoval, na některé mi nechal zdroje, abych si mohla vybrat sama :-)
A co ze všech těch dárků mohu usuzovat?
Ježíšek si myslí, že bych měla víc vařit. Nadělil mi pánev a pár exkluzivních italských ingrediencí.
Ježíšek si taky myslí, že se se starým vysavačem moc nadřu, a přinesl mi proto nový, malý, lehký, výkonný.
A tím končí všechny povinnosti, které na mě Ježíšek naložil. Dál už si budu jen užívat.
Ježíšek si všiml, že o sebe málo pečuji, a podaroval mě voňavým tělovým krémem, hydratační maskou na obličej a pilníkem na nehty.
Podle Ježíška bych v příštím roce měla rozhodně pít ještě víc čajů, s čímž se naprosto ztotožňuji :-)
Ježíšek mi dal na uklidňování pocuchaných nervů omalovánky pro dospělé. To budou mít v práci radost, až vytáhnu pastelky a začnu si kreslit.
S prací souvisí i další dárky. Ježíšek už se nemohl dívat na to, jaké do práce nosím rukavice a boty, tak se mi postaral o nové.
Ježíšek se rozhodl podpořit mě v mých zálibách a nadělil mi zápisníky.
Ježíšek ví, že ráda mlsám, a proto jsem pod stromečkem našla čokolády a spoustu dalších dobrůtek.
Ježíšek se se mnou taky chtěl podělit o něco, na čem záleží jemu. Na zdi nám tedy bude viset kalendář s fotkami ze Sicílie.
A Ježíšek mi dal i příslib. Příslib, že si minimálně jeden víkend v únoru báječně odpočinu. Ježíšek nás posílá do Karlových Varů a dokonce domluvil hlídání s babičkou, aby ten odpočinek stál za to. To bude paráda.
Jen mě překvapilo, že si Ježíšek myslí, že už mám dost knížek. Knížek není nikdy dost :-) Třeba to napraví příští rok.

Žádné komentáře:

Okomentovat