pátek 26. června 2015

Kam s nimi

Vrší se, vrší. Pokukují na nás skoro z každé místnosti. Je jich tu hodně a pořád jich přibývá.
Zajímavé je, že každého člena naší domácnosti oslovují jinak.
Honzíka pošťuchují: "Shoď nás na zem!"
Aničce našeptávají: "Rozstříhej nás."
Honza slyší: "Vyhoď nás, zabíráme místo."
Ve všech vzbuzují destrukční sklony.
Jenom mě vždycky pokoušejí: "Prohlédni si nás znovu. Ne za chvilku. Teď. Než se děti probudí. To nevadí, žes chtěla žehlit. Nádobí taky počká. Plevel ti nikam neuteče. Ale na zahradu nás klidně vezmi. Sedneme si spolu do křesílka a budeme si ten klid užívat..."
Někdy podlehnu. Ale nedělám si výčitky, ostatní podléhají o dost častěji a ničí.
Proto je chci zachránit. Vymýšlím, kam s nimi.
Aby byly na jednom místě, abych k nim měla přístup, aby vypadaly uklizeně a případně ještě dekorativně, aby mi je už nikdo nebral.
Pár tipů už mám.
Kam dáváte časopisy vy?

Zdroj: Pinterest


Chic - a ta šedá zeď!
Najít tak bedýnku odpovídající velikosti...


Palety a kolečka
Kolečka trochu jinak
Kdyby tak stačil košík

To by u nás nefungovalo
Děti by po tom běhaly...
Do šuplíků
Poličky asi vyhrají
Úložný prostor a sedátko zároveň
Nebo takový malý stojánek
Pro lidi, kteří nevyužívají krb :-)








3 komentáře:

  1. To s tím krbem mi připomnělo Carrie Bradshaw, která měla v troubě svetry, protože nikdy nic nevařila a nepekla :D Já mám tady v Norsku zatím časopisů asi pět a nechci moc žádné kupovat, protože je mi jasné, že norek by je vyhodil, protože on nechápe, že je potřeba tyhle cennosti archivovat. Pro mě jsou interierové časopisy skoro knihy! Já mám v plánu koupit nějaké placaté dřevěné krabice na kolečka a zasunout je pod sedačku, aby nezavazely, ale byly po ruce :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hromadí se mi Marianne Bydlení od prvního čísla, pak novější Nové proměny bydlení, několik Krásných venkovů a už druhý ročník Tina-Bydlíme. Dům mého milého začíná být zavalený. Zatím to řeším šanony,zastrčenými v Expedit (4x4,). V šanonech je to řazené podle měsíců. Potřebovala bych bytelnější, dřevěné,aby vydržely stálé přenášení a přerovnávání,když se vracím pro novou inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  3. Hromadí se mi Marianne Bydlení od prvního čísla, pak novější Nové proměny bydlení, několik Krásných venkovů a už druhý ročník Tina-Bydlíme. Dům mého milého začíná být zavalený. Zatím to řeším šanony,zastrčenými v Expedit (4x4,). V šanonech je to řazené podle měsíců. Potřebovala bych bytelnější, dřevěné,aby vydržely stálé přenášení a přerovnávání,když se vracím pro novou inspiraci.

    OdpovědětVymazat