čtvrtek 18. června 2015

Třešňování

Včera, když jsme se vrátili z kol, na nás čekalo před dveřmi překvapení. Plná mísa třešní od babičky. To se máme - děti si odvezli rodiče a dobrotami nás zásobuje babička :-)
Museli jsme je ale rychle zpracovat, protože byly pomačkané a některé malinko nahnilé, tak jsem dělala bublaninu.
A protože bylo třešní docela dost, dala jsem jich opravdu velkou vrstvu. Sice se bublanina pekla déle než obvykle, ale byla výborná a šťavnatá.
Lepší jsem ještě nejedla :-)
Pochutnejte si aspoň na fotkách...

Luxusní výsledek
Připravené ingredience

Pečení předcházela asi hodina odpeckovávání

Na tenhle kousek jsem pozvala babičku


A sklidila jsem pochvalu

2 komentáře:

  1. Pochvala od babičky, to má větší hodnotu, než michelinská hvězda, že jo?

    OdpovědětVymazat
  2. Pochvala od babičky, to má větší hodnotu, než michelinská hvězda, že jo?

    OdpovědětVymazat