neděle 9. srpna 2015

Dolní koupelna

O naší koupelně už jsem psala tady. Je pořád stejně hrozná.
Když jsme se stěhovali, měla jsem představu, že z této koupelny uděláme technickou místnost/prádelnu a pořádnou koupelnu budeme mít nahoře.
Už jsem si malovala, jak nám z chodby zmizí šílenej kotel s expanzní nádrží a konečně bude místo pro vestavěné skříně. A budu mít prádelnu.
Do dolní koupelny jsem chtěla dostat nový kotel (s malými stavebními úpravami, které by vyžadovalo prodloužení komína - máme ho totiž ukončený na půdě), nový bojler, pračku, pokud bude, tak i sušičku, všechny úklidové prostředky a kýbly a košťata a vysavač a po zkušenostech i druhý záchod.
Uznávám, že to byly smělé plány s místností velkou 2,5 na 2,2 m :-)
Nevadí. Prohlížela a ukládala jsem fotky na Pinterestu a snila.



























































Po třech letech provozu je mi jasné, že s jednou koupelnou nevystačíme.
Takže všechno jinak. Kotel dáme do sklepa, dole musí být plnohodnotná koupelna, i když jen se sprchovým koutem a při troše dobré organizace tam i ten prádelní koutek s bojlerem narvu.
5,5 m2 je přece docela velká plocha :-)

Když se nám do tohoto prostoru podaří dostat ještě
bojler, máme vyhráno!

Žádné komentáře:

Okomentovat