úterý 18. srpna 2015

Utěrka

Začínám se učit šít. Nikdy jsem to nedělala, takže začínám tím nejjednodušším.
První den prapodivná utěrka ze starého prostěradla, druhý den povlak na polštářek z děravého ubrusu. Podle návodu na internetu.
Třetí den už mi utěrka šla líp, ale pořád ještě to není podle mých představ. Musím trénovat.
A aby nebyly všechny mé utěrkové pokusy jen trapně bílé, vytáhla jsem barvu a barvila jsem.
Chtěla jsem docílit ombré efektu, ale úplně se nezdařilo. Asi bych potřebovala větší hrnec, abych látku nemusela přehýbat...
Hlavně když mě to baví :-)

Ještě by to chtělo poutko
A hezčí háček
Obarvení chybí k dokonalosti hodně...
Zde má inspirace z Pinterestu
(ale doma jsem měla jen černou barvu)
Příště budou barevné (zdroj: Pinterest)




3 komentáře:

  1. jooo to je skvělý tip...taky bych ráda barvila....chtěla jsem barvit u našich na chalupě, ale 35 stupnů ve stínu a jedno mrně a jedno větší nešlo dohromady :-D. Takže to barvení budu muset nechat do naší kuchyně...no jsem zvědavá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to barvení ještě musím vychytat bez přehybů, jsou hrozně vidět.
      A budu muset fotit za denního světla, protože ty fotky jsou šíleně zažloutlý :-)
      Mám obarvený ještě jeden kus látky a jdu se naučit ušít pořádnou utěrku.
      Dobrej návod jsem viděla tady:
      http://barabasca-made.blogspot.cz/2015/08/barabasca-made-prostreno-2.html
      :-D

      Vymazat
  2. Vy jste se na utěrkách učila šít, já jsem se na nich učil prát prádlo. Jako fakt. Měl jsem jich hodně a věděl jsem, že třeba prostě můžu nějakou takovou zničit. Prostě takové ty chlapské práce, no. Jako sušák mi sloužila pyrolytická kamna, protože jsem neměl na sušák. No, prostě fakt jako zajímavé to bylo. Ale jsem za to rád, protože mě to hodně utužilo.

    OdpovědětVymazat