čtvrtek 19. listopadu 2015

Kde já mohla bejt...

Kde já mohla bejt, vzdychám dnes celé odpoledne.
Teď už bych seděla v autobuse.
Teď bych byla v metru.
Jeden přestup na Florenci a už bych někde u Harfy hledala obchůdek La Komoda, kde bych si vyslechla příběh přes 100 let starého nábytku z jihovýchodní Asie. K tomu bych popíjela thajský čaj a ještě bych se mohla nechat thajsky namasírovat. To by byla paráda...
No, byla jsem místo toho v práci a teď jsem doma s dětmi.
Ale moc mě to potěšilo. Že si někdo všiml mého blogu a mého zájmu o interiéry a jejich vybavení. A že mě pozval k sobě, aby mi předvedl, čím se zabývá a co těší jeho. Tedy ji. Příště to snad vyjde.
Teď si ještě naposledy povzdechnu. "Kde já mohla bejt, kdybych byla bez práce a neměla děti :-)"
Ilustrativní obrázek z Pinterestu

Žádné komentáře:

Okomentovat