středa 7. září 2016

Den má konečně 26 hodin!!!

Možná to zní trochu divně, ale je to tak. Dohodla jsem se v práci a od začátku září mám pracovní dobu o dvě hodiny kratší. Takže jsem ty dvě hodiny získala k dobru, hýčkám si je a musím s nimi opatrně nakládat.
Doufám, že budu líp stíhat domácnost. Ta se totiž minulý rok pomalu ale jistě vymykala kontrole a byly dny, kdy jsme pod kupami vypraného i ještě nevypraného prádla hledali telefony nebo ovladače, kdy už v šuplíku nebyla čistá lžička a museli jsme si nějakou najít ve dřezu, kdy se na náš tmavý obývákový nábytek dalo ve vrstvě prachu pěkně malovat, kdy jsme si v předsíni mohli z nanošeného písku udělat menší pískoviště, protože jsem tam už nějakou dobu nestihla vyluxovat, a některé ještě horší dny :-)
S těmi dvěma hodinami navíc mám alespoň naději, že se situace zlepší. Že budu stíhat úklid, účetnictví, ale taky odpočinek, knížky, procházky s Gábou, blog a odkládaná setkání. Třeba nad oreo cheescakem jako včera :-D

Vtipný porcelánový talířek, který se tváří jako papírový tácek...
 
Při čekání na kamarádku jsem si ještě početla o pražských kavárnách - mám inspiraci, kam vyrazit :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat