sobota 24. září 2016

Pokoj pro hosty

Když jsem si četla příspěvek z konce června, že se vrháme na další pokoj a že bysme ho mohli stihnout za měsíc, musela jsem se pousmát. Jak ještě můžu být tak naivní? Zatím nám nikdy nešlo nic tak, jak jsme si to naplánovali. A ani tentokrát to nebyla výjimka.
Rekonstrukce pokoje se zasekla na zdravotních důvodech. Můj manžel se ve třiatřiceti pomalu rozpadá a když ho neskolí ledvinová kolika, dostane ho do předkolapsového stavu jícnový vřed, případně si s ním krutě zažertuje rozsáhlá alergická reakce na kdovíco. A práce stojí.
Jinak je to ale s představivostí. Ta se nezastavila. Plánuju dál. Prohlížím blogy, instagram, pinterest a hledám inspiraci. Do poměrně malé místnosti (3,5 na 4 metry) se nám musí vejít spaní (alespoň 1 a 1/2 lůžka, ideálně 2), hodně úložného prostoru (nejlépe vestavěná skříň) a ještě pracovní koutek (dělat cokoli u jídelního stolu zavání příchodem dětí a rozmetáním práce do všech světových stran - chuťovka je to třeba u účetnictví :-)). 
A celý pokoj by měl být světlý, protože je orientovaný na severozápad a okna jsou ještě zastíněna vysokými stromy na sousedním pozemku. 
A zařizovací předměty by měly být použitelné, až se z pokoje pro hosty stane pokoj pro malou slečnu (byť to dětem zatím nevadí, určitě přijde doba, kdy by každému vlastní království přišlo víc než vhod).
Představu už pomalu mám, jen ji ještě nějak vtěstnat do rozpočtu :-)

Úzká postel, za okny stejně husté listoví...

Tento pokoj je větší a prostor v něm moc nevyužitý, ale je krásně světlý a líbí se mi ten lustr z Ikey

Tento pokoj bych klidně vyměnila za naši ložnici :-)

Tak nějak takhle namačkané to tam bude...

Černá stěna pokoj sice moc neprosvětlí, ale vypadá úžasně

Tady se mi líbí barvy, struktury, materiály

Fotky jsem si vypůjčila z Pinterestu.

Žádné komentáře:

Okomentovat