úterý 29. března 2016

Vajíčka s pírky

Když vám večer před velikonočním pondělím dojde, že byste ještě měli nabarvit vajíčka, a navíc zjistíte, že barvy jaksi nemáte, začnete po chvilce paniky hledat, co dům dá.
Našla jsem laky na nehty a zkoušela podle návodu obarvit vejce s nimi. Nešlo to. Nejspíš by mi dřív došla ta vejce, než bych získala správný grif a výsledek by vypadal aspoň trochu k světu.
Fixy už jsme s Aničkou použily minulý rok. Nechtěla jsem se opakovat.
Jediné, co mě ještě napadlo, bylo použít peříčka, která jsem taky měla schovaná z loňska. Znovu jsem hledala návody. Všude používali lepidlo, ale samozřejmě ne to tuhé v tyčince, které se jediné vyskytuje u nás. Už jsem to chtěla vzdát a ráno rychle jít shánět někam barvy, když mi padlo oko na bílky. Zkusila jsem to a šlo to. Jednoduše se vejce pomaže bílkem, přiloží se pírko a lehkým poklepáváním se přilepí. A dobrá zpráva - po uschnutí to drží :-)



 

Žádné komentáře:

Okomentovat